Spokojené zákaznice
99%
* * * * *
Pres 50 000+ zákazníčok
Zavolání
+420 734 716 376
Po–Pá: 9:00 – 17:00
×

Top produkty

Top fráze

Top kategorie

Populární produkty

Top produkty

Populární produkty

Top fráze

Top kategorie

Reklamační řád

1. Záručná doba

Naším zákazníkom poskytujeme štandardne záručnú dobu 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Táto záručná doba môže byť predĺžená alebo skrátená podľa dátumu spotreby uvedeného na obale produktu. Záručná doba je v takom prípade obmedzená dátumom spotreby. Údaj o spotrebe je najčastejšie označený na obale ako „spotrebujte do/best before“ alebo „dátum minimálnej trvanlivosti“. Údaj o spotrebe nemusí byť na obale uvedený, ak jeho minimálna trvanlivosť presahuje 30 mesiacov. V takom prípade sa na obale nachádza grafické zobrazenie otvorenej nádobky krému. Údaj uvedený pri tomto symbole udáva, ako dlho od otvorenia možno produkt používať. Najčastejšie sú to označenia 12M alebo 24M, čo značí 12 mesiacov, resp. 24 mesiacov od otvorenia. Pri reklamácii produktu sa záručná doba automaticky predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak je reklamácia vybavená výmenou tovaru za nový kus, pokračuje sa v pôvodnej záručnej dobe.

2. Kedy reklamovať

Zákazník má právo reklamovať tovar, ak ho obdrží v rozpore s kúpno-predajnou zmluvou alebo ak sa počas záručnej doby objavia skutočnosti znemožňujúce jeho bežné používanie. Zákazník je povinný tovar po prevzatí skontrolovať, aby zistil prípadné vady a poškodenia, a ak nejaké nájde, okamžite ich oznámiť predávajúcemu. Ak kupujúci preberá zásielku od prepravcu alebo na výdajnom mieste zprostredkovateľa (nie priamo od predávajúceho), je povinný skontrolovať neporušenosť obalov zásielky a pri akejkoľvek závade toto bezodkladne oznámiť prepravcovi alebo zprostredkovateľovi (pozri Obchodné podmienky, článok 6, bod 6.4). Ak sa preukáže poškodenie obalu svedčiace o neoprávnenom vniknutí alebo poškodení zásielky, zákazník zásielku od prepravcu nemusí (odporúčame!) prevziať. Takáto odmietnutá zásielka bude vrátená predávajúcemu, ktorý na svoje náklady zašle náhradné produkty v čo najkratšom čase.

3. Ako oznámiť reklamáciu

Zákazníkom odporúčame najprv kontaktovať nás telefonicky alebo e-mailom na uvedené kontaktné údaje, kde sa budeme snažiť nájsť čo najvhodnejšie riešenie vášho problému.
Reklamovaný tovar možno v neposlednom rade zaslať priamo predávajúcemu nasledovne:
Odoslať balík bez dobierky na adresu skladu predávateľa Deaia Cosmetics s.r.o., Prípotocná 10A, Praha 10, 101 00 (tovar zakúpený cez e-shop). V takom prípade prosíme o priloženie krátkeho vyjadrenia dôvodu reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné priložiť originál alebo kópiu reklamačného protokolu či faktúry. V nevyhnutnom prípade stačí uviesť číslo objednávky, ktoré môže predávajúci vyhľadať sám. Zákazník musí k zásielke priložiť svoje kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, ideálne aj číslo účtu pre vrátenie kúpnej ceny v prípade uznania reklamácie). Pri podávaní reklamácie môže zákazník uviesť požadovanú formu kompenzácie (nový produkt, náhradný produkt, zľava na tovar, vrátenie čiastočnej či plnej sumy formou poukazu alebo refundácie). Predávajúci sa bude snažiť tomuto požiadavke vyhovieť, nie je mu však viazaný a môže sa dohodnúť so zákazníkom inak.

4. Priebeh a riešenie reklamácie

Predávajúci informuje zákazníka o spôsobe posúdenia reklamácie do 3 pracovných dní od jej doručenia a potvrdí prevzatie reklamovaného tovaru. Na posúdenie a vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní. O výsledku reklamácie predávajúci neprodľžne (telefonicky alebo elektronicky) informuje zákazníka na uvedené kontaktné údaje.
Predávajúci môže reklamovaný tovar opraviť alebo vymeniť. Ak to nie je možné, môže tovar primerane vzhľadom na vzniknutú vadu zľaviť alebo vrátiť kúpnu cenu prostredníctvom bankového prevodu, prípadne formou poukazu. Ak predávajúci nestihne posúdiť reklamáciu v zákonnej lehote 30 dní, má zákazník právo na nový produkt alebo vrátenie kúpnej ceny.
Ak je reklamácia uznaná za oprávnenú, má zákazník nárok na preplatenie primeraných nákladov na dopravu spojenú s podaním reklamácie v obvyklej výške.

5. Kedy nie je možné reklamovať

Predávajúci týmto vylučuje možnosť reklamácie tovaru v nasledujúcich prípadoch:

  • použité kozmetické prípravky bez zjavnej vady nemožno z hygienických dôvodov vrátiť;
  • tovar s uplynulým alebo obmedzeným dátumom spotreby, ak bol tento dátum zákazníkovi známy už pri kúpe;
  • vada vzniknutá bežným opotrebením;
  • vada spôsobená nesprávnym používaním, skladovaním, údržbou alebo mechanickým poškodením zo strany zákazníka;
  • vada vzniknutá v dôsledku vonkajšej udalosti mimo vplyv predávajúceho.
  • Tento reklamačný poriadok je účinný od 20. 3. 2020.